Ik wil mijn mobiele abonnement opzeggen. Ik kan niet bellen omdat ik slechthorend ben en er is geen andere manier, de chatbot verwees mij naar de medewerkers via deze community.
Kan iemand mij antwoorden? Ik vind de service echt bedroevend slecht..
Ik heb helaas niet het antwoord voor je maar ik ga dit met veel interesse volgen. Zelf ben ik ook slechthorend en heb er een hekel aan dat je moet bellen om op te zeggen.
Dat is ook tegen de wet want volgens de Wet van Dam moet je kunnen opzeggen op dezelfde manier als je een overeenkomst bent aangegaan, in dit geval online. Nou gebruikt KPN het excuus dat ze telefonische contact willen om te controleren of je wel de juiste persoon bent, maar dat hebben ze ook niet gedaan toen ik de overeenkomst aanging.
Eens, ik heb dit ook nog nooit bij een abonnement mee gemaakt. De chatbot geeft aan dat je via dit forum moet opzeggen als je niet kan of wil bellen, dat vind ik al best vreemd, maar als er dan ook geen reactie komt...
Hallo
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen?campaignid=em:btl:cm:opzeggen:kc
Zie ook:
Hallo Jan, dankjewel, maar via je eerste link lijkt het alsof ik online kan opzeggen maar ik krijg dan alleen op het einde de keuze om zelf te bellen of om gebeld te worden.
De teletolk vind ik wel een heel ingewikkelde keuze als KPN dit ook gewoon, zoals andere aanbieders, dit online zou aanbieden om op te kunnen zeggen.
Maar dankjewel voor het meedenken!
Bedankt voor de link maar uiteindelijk kom je toch op dit scherm:
bij de veelgestelde vragen staat:
Dus zowel bij online als per brief wordt je altijd gebeld om je opzegging te bevestigen. En dat is tegen de wet, het moet gewoon online kunnen zonder telefonisch contact.
Een opzegging gaat altijd met een telefonische bevestiging, als je niet opneemt wachten ze nog een x tijd en zullen ze daarna alsnog de opzegging verwerken. Beetje vervelende methode, kpn zou deze werkwijzen moeten aanpassen naar mijn mening. Of je moet naar een lokale KPN winkel gaan.
Eens, ik heb dit ook nog nooit bij een abonnement mee gemaakt. De chatbot geeft aan dat je via dit forum moet opzeggen als je niet kan of wil bellen, dat vind ik al best vreemd, maar als er dan ook geen reactie komt...
Moderators laten het eerst door onbetaalde vrijwilligers oplossen, alvorens ze zelf met een nietszeggende reactie komen.
Is op andere forums niet anders.
Ten tweede, als je online een abonnement aangaat moet je dat ook online kunnen opzeggen.
NB: Sinds 3 dagen geen mod te bekennen.
Ik wil mijn mobiele abonnement opzeggen. Ik kan niet bellen omdat ik slechthorend ben en er is geen andere manier, de chatbot verwees mij naar de medewerkers via deze community.
Hallo
Ik gebruik een Bluetoothverbinding tussen mobiel en hoorapparaten en kan dan bellen en redelijk goed verstaan.
Daarbij gaat het wel met mensen die ik heel goed ken en voel ik me daar iets comfortabeler bij, maar bellen met onbekenden niet.
Hi
Ik snap zeker dat het lastig is als het telefonisch niet lukt. Mijn advies in deze is het opzegformulier in te vullen met de nodige gegevens, wij proberen je hierna binnen de maand opzegtermijn met een 088 nummer te bereiken. Wanneer dit niet lukt wordt de opzegging verwerkt op de opgegeven wensdatum met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.
Als je deze stappen volgt komt het helemaal goed. Mocht dat niet zo zijn, dan hoor ik dit graag.
Beste
Fijn dat er iemand reageert, maar ik mag toch hopen dat je je zelf ook kapot schaamt dat je dit antwoord moet geven.
Sowieso pas na zoveel tijd een antwoord, dan is de oplossing even omslachtig als respectloos . En het daadwerkelijk opzeggen gaat dan nog weken duren….
Echt waar, voor mij een reden om echt nooit meer voor KPN te kiezen. Zo ongelofelijk klantonvriendelijk.
Zo zou ik het niet zeggen. Niet om het als excuus te gebruiken, maar dit is een community waarop over het algemeen klanten elkaar helpen. Ik erken wel hoe moeilijk het is om slechthorend te zijn. Mocht ik niet respectvol over zijn gekomen, dan bied ik je bij deze mijn oprechte excuses aan. Dat is namelijk absoluut niet mijn bedoeling.
KPN is een mens-onvriendelijk provider wanneer je een abonnement wilt opzeggen. KPN zorgt ervoor dat je niet de mogelijkheid hebt om iets op te zeggen. En wanneer je hebt opgezegd ontvang je een laatste factuur, waarvan ik nog een bedrag te goed heb. Doch ook dat laat op zich wachten want de postkoets is nog niet vertrokken om het bedrag terug te betalen.
KPN zorgt zelf voor een slechte imago.
Ontzettend jammer dat je dit zo ervaart, Bij een opzegging komt er altijd een slotfactuur, ik leg dit graag uit:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.