Skip to main content
Beantwoord

opzoek naar bon

• August 7, 2020
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo, ik wil graag de bon van de telefoon die ik bij een abonnement heb gekregen, waar kan ik deze vinden?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Nicolehaverkamp, welkom! Als je het toestel hebt aangeschaft samen met een nieuw abonnement (of verlenging), dan heb je per e-mail een contract gekregen. Daar staat het toestel ook op vermeld, en dit geldt als aankoopbewijs. Mocht je die niet meer hebben kunnen we die nasturen. Vul in dat geval je forumprofiel even in en reageer hier.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• August 7, 2020

Even opzoeken in je ordner of in je schoenendoos als je daar je administratie in bewaart.:relaxed:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2020

Die heb je bij aankoop erbij gekregen. Een papieren bon moet erbij zitten. Dus kan me alleen aansluiten bij het advies van JanD.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2020

Hoi @Nicolehaverkamp, welkom! Als je het toestel hebt aangeschaft samen met een nieuw abonnement (of verlenging), dan heb je per e-mail een contract gekregen. Daar staat het toestel ook op vermeld, en dit geldt als aankoopbewijs. Mocht je die niet meer hebben kunnen we die nasturen. Vul in dat geval je forumprofiel even in en reageer hier.