Skip to main content
Beantwoord

opzoek naar oude overeenkomst

  • March 30, 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

eegstam
Nieuwkomer

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een oude overeenkomst van het afsluiten van een telefoonabonnement, welke ik heb afgesloten op 9 oktober 2015. Kan ik daar nog aankomen?

 

Met vriendelijke groet,

 

eeg

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @eegstam ,

Een moderator hier op het forum kan jouw dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook heeft KPN dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar: 
KPN Mobiel 
t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Hallo @eegstam ,

Een moderator hier op het forum kan jouw dossier niet voor je opvragen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook heeft KPN dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar: 
KPN Mobiel 
t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @eegstam, het gaat mij inderdaad niet lukken om een contract van 5 jaar geleden tevoorschijn te toveren, gelukkig heeft @Noordzee je al de juiste weg gewezen zie ik! Top :slight_smile: