Skip to main content

11 november een aanvraag gedaan voor een sim only met nummerbehoud vanuit Simyo. Vandaag zou de portering zijn maar de order is blijkbaar geannuleerd. Ik weet van niets. 
 

vanmorgen 45 min aan de lijn gezeten en vanmiddag wederom. Niemand kan mij hier tekst en uitleg over geven. Kon het abonnement weer opnieuw aanvragen met wederom een maand wachttijd. 
 

waarom gaat dit mis en is er geen communicatie? 

Ja dat is inderdaad vreemd. Was het abonnement wel buiten contract bij  Symyo? Ik vrees als deze al geannuleerd is dat alleen nieuwe aanvraag kan worden gedaan.


Helemaal vrij en zowel van Kpn als Simyo de bevestiging gehad. Ik vind het maar raar. En nu al helemaal. Nog geen belletje gehad met het verzoek om het opnieuw aan te vragen ofzo. Heb dit in die 10 jaar dat ik klant ben nog nooit meegemaakt. 


Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit dan ook niet direct kan plaatsen. Ik zie dit alleen als er bijvoorbeeld een fout is gemaakt bij het overname verzoek maar dat wordt altijd gewoon netjes toegelicht en uitgelegd. Mijn excuses dat dit dan zo gelopen is want dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik denk dat de snelste methode voor een nieuwe order of een winkel of even bellen met 0800-0402 is.