Skip to main content
Vraag

orderbevestiging? waar is mijn bestelling?

  • January 2, 2021
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Beste KPN,

Afgelopen woensdag (30-12) bestelde ik een IPhone 11 met abonnement. Vrij snel krijg ik een mail met ‘uw bestelling is ontvangen’.

De orderbevestiging die binnen een dag zou moeten komen heb ik niet gekregen. 
De klantenservice gooit het op ‘u moet wachten’ maar kunnen nergens mijn bestelling terug vinden of inzien.

Aangezien ik ook een best deel heb bijbetaald zou ik wel heel graag willen weten hoe het met mijn bestelling zit. Ik heb(gelukkig!) een screenshot van mijn bestelnummer.

Kunnen jullie mij helpen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

Hoi @Dianne Schaap

 

Sorry dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Welkom op het Forum 🙂. 

 

Het kan inderdaad even duren voordat de orderbevestiging jouw kant op komt. Hopelijk heb je deze inmiddels ontvangen? Zo niet, vul dan je profiel in, dan kan ik hem naar je mailen. 

 

Mocht je hem inmiddels al ontvangen hebben dan wens ik je alvast een fijn weekend!