Skip to main content

Hallo,

momenteel heb ik en mijn vrouw twee abonnementen bij T mobile lopen. Belbundel van 500 en internet van 1000mb. Kosten ongeveer 8,00 euro per stuk in de maand. Nou moeten deze binnenkort verlengd worden. Ik ben op het moment in bezit van KPN internet, tv, vast bellen en een mobiele kaart. Nou is mijn vraag kunnen jullie bij de KPN ook zoiets leveren dat ik alles onder één provider breng? Kan de KPN ook twee simkaarten leveren wat daar in de buurt komt qua prijs. Ik hoor graag van u.

gr. Dik

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @DVB47 

Hieronder staat er. Overzicht van de huidige abonnementen. Je kunt 5 euro korting krijgen per mobiel abonnement als je ook TV en Internet hebt bij KPN.

Tegenwoordig heb je bij KPN de Hussel-abonnementen.

 

 

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Wat gaat het mij dan kosten per mobiel?


Afhankelijk van je keuze, je kan de huidige lineup ook op de website vinden:

https://shop.kpn.com/mobiel/sim-only/

 

Wat tips: 

  • Het is mogelijk om MB’s tussen abonnementen te delen. 
  • Vanaf 1 abonnement heb je ook recht op entertainment voordeel twv. 5 euro (Voor bijvoorbeeld spotify, film1, pluspakket :) 
  • Stel dat je een toestel erbij neemt krijg je eventueel combikorting, dit is afhankelijk van het toestel en abonnement dat je aanschaft. 

Een niet geadverteerd voordeel is dat KPN nog wel eens tegemoet komt in de databundel als er thuis een storing met het internet is.


Wat gaat het mij kosten per abonnement bij de KPN tov T mobile

gr. Dik

 


@DVB47 

Als je in het schema kijkt : 15 euro per abonnement per maand na aftrek van de Hussel-korting.

Je hebt dan wel 2gb tov 1 gb nu. KPN heeft geen abonnement met 1GB. 
 

KPN is dus duurder dan jouw huidige provider. 


Hoi @DVB47, welkom op het forum! Zoals @Noordzee noemt is je huidige abonnement wel voordeliger dan de abonnementen bij ons.
Gezien het aantal opties en variabelen is het het handigste om hierover eens met ons te bellen. Je kunt ons bereiken op 0800-0402

 


Dan zie ik er toch maar vanaf bij de KPN duurder per maand, tevens moet ik 25,00 per abonnement aansluitkosten betalen.

gr. Dik