Skip to main content

Eergister is mijn telefoonscherm permanent gesneuveld. Ik wil graag een nieuw toestel maar aangezien ik geen telefoon heb kan ik niet gebeld worden. Hoe kan ik een nieuw toestel krijgen als dat niet kan en hoe sluis ik mijn info over naar een nieuwe telefoon als ik überhaupt niet kan zien wat ik aan het doen ben?

Hallo @ArJayDeeDub ,

Dan kun je in een (echte stenen) winkel een nieuwe telefoon kopen. Doe je dat bij voorkeur in een winkel waar ze de gegevens van jouw oude telefoon voor jou overzetten naar het nieuwe exemplaar.

Je betaalt misschien wat meer dan via internet, maar je hebt er dan wel deze service bij.    


Morgen direct naar een winkel. Dan loop je bellend de winkel uit zodra je huidige simkaart daarin zit.

Sneller dan zo een nieuwe telefoon kan niet. Online duurt een paar dagen en je kunt nu niet inloggen op de online verleng shop.

Kun je wel al verlengen? Dan kun je daarmee een lening nemen,  ook in fysieke winkel. Of je betaalt meteen het hele bedrag. Scheelt ook weer in maandelijkse lasten. 

Ohja. Een winkel is zo'n ruimte met een deur en de producten uitgestald. En echte mensen om je te adviseren. 👍