Skip to main content

Ik heb zojuist mijn mobiel abonnement verlengd met 2 jaar. In het bevestigingsscherm viel mij op dat mijn vorige mobiele nummer (al paar jaar niet meer actief) in dit scherm verscheen. Ik kon dit nergens aanpassen, want mijn juiste nummer staat bij mijn gegevens. De bestelling dus maar gedaan, maar het klopt niet natuurlijk. Hoop dat jullie ernaar willen kijken. Gr. Tina

 

Hoi @Tjabringa. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Vreemd dat je een oud mobiel nummer te zien kreeg tijdens het verlengen. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je nakijken. Ik zie dat het nummer dat eindigt op 93 verlengt is met 2 jaar. Is daarmee jouw vraag beantwoord?


Het klopt ook wel dat het juiste nummer is verlengd, maar ik vind het zo vreemd dat in het bevestigingsscherm mijn gegevens tevoorschijn komen en dan het oude nummer in beeld komt. Dus nee, de vraag is niet helemaal beantwoord 😉.


Dat is inderdaad ook erg vreemd. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarom het oude nummer in beeld kwam, maar ik begrijp wel dat dit voor wat verwarring zorgt. Gelukkig is het verlengen van het juiste nummer wel goed gegaan. 😊