Skip to main content

Elke maand worden mij kosten in rekening gebracht voor bellen buitenland, ik heb onbeperkt bellen en het enige buitenland vanwaar ik bel is Duitsland, dus waarom elke maand dan extra kosten ????????

Echt te belachelijk voor woorden !!! 
sinds het kpn is heb ik elke maand meer kosten , ik bel veel naar Duitsland ja klopt dat zou in het abonnement zitten , ja dus niet Gvd . 
Niemand van kpn heeft mij verteld dat ik een ander contract moest nemen , niemand, ik zat al jaaaaaaren bij Telfort was gewoon goed 👍 

nu is het kpn , elke maand bij betalen , dan reageert mijn tv heeeeel traag , 10 seconden voor het menu komt , 

wil je ze bellen hang je 2 uur aan de lijn , Wil je chatten hen je 140 man voor je 

Pfffff echt 😡🤬🥵

 

Admin: reacties verplaatst naar je eigen topic


Als je met DITZELFDE abonnement (TFT) onder Telfort wel binnen de bundel naar Duitsland belde dan gaat er iets niet goed. De voorwaarden blijven ongewijzigd bij Telfort naar TFT.

Of was je misschien al over je bundel heen toen je naar Duitsland belde???? (bv bij een maandbundel van 150 min/sms). Per sms van 160 tekens gaat er ook een minuut af. Bij langere sms-en (tot 800 tekens = 5 sms) dus tot 5 minuten.


Niet over bundel heen heb onbeperkt bellen en internet 


Hoi, @Leons1966 

Dit zal door een KPN moderator bekeken moeten worden. Die kan in de administratie. Zodat ze dat kunnen zou je alvast je gegevens willen verstrekken in je forumprofiel (afgeschermd daar). Dan kan een mod. direct kijken zodra ze hier aan toe komen.

Je vraag hier wordt daartoe afgesplitst zodat het een eigen topic wordt.


Niet over bundel heen heb onbeperkt bellen en internet 

Dit klinkt raar. Bij onbeperkt bellen op je mobiele abonnement heb je geen bundel. Hoe kan je dan constateren dat je niet over je bundel geen bent gegaan?


De kosten die extra gemaakt zijn die zijn allemaal van bellen naar Duitsland, ik heb mijn gegevens ingevuld zodat jullie t kunnen checken


Niet over bundel heen heb onbeperkt bellen en internet 

Dit klinkt raar. Bij onbeperkt bellen op je mobiele abonnement heb je geen bundel. Hoe kan je dan constateren dat je niet over je bundel geen bent gegaan?

Omdat ik geen bundel heb ! 😣dan kan ik r ook niet overheen 


Welkom op het forum @Leons1966. Het klopt inderdaad dat daarvoor kosten in rekening zijn gebracht. Jouw abonnement is, inclusief de voorwaarden, van Telfort overgekomen naar ons. Bij Telfort viel het bellen vanuit Nederland naar de rest van de EU niet binnen je reguliere bundel. Bij KPN abonnementen is dat onderdeel geworden van de normale bundel, maar bij Telfort is dat nooit gebeurt. Vanuit een ander EU land bellen naar nog een ander EU land valt er wel binnen, maar vanuit Nederland niet. Toen je nog bij Telfort zat werd zal dit ook in rekening gebracht zijn, dat klopt dus.