Skip to main content

Ha mensen,

We hebben ons oude Telfort abonnement nog altijd actief en dat bevalt prima. Er is iets raars met een van onze mobiele abonnementen, alle 3 de abonnementen hebben dezelfde kosten en voorwaarden.

Eén mobiel nummer heeft veel minder MB maandelijks dan de overige twee terwijl dit bij Telfort allemaal gelijk was.

Ik zou graag contact hebben met iemand van de klantenservice die dit kan verklaren en recht zetten.

Hallo @Jheroen lopen die mobiele abo's nog onder de TFT-voorwaarden of zijn het ‘echte’ KPN-abo's?

 


alles staat nog zoals het destijds is overgegaan in kpn, echter met dit verschil


Hallo @Jheroen dan even bellen met 0800 0402 en op opheldering vragen.

Succes.

 


@JanD dank alvast, kijkt / doet de helpdesk hier nog mee zoals dat eerder ging via PB etc.?


Hallo @Jheroen , ook, maar dat kan enkele dagen duren voordat een moderator reageert, de vragen/opmerkingen worden afgehandeld op FiFo-basis.

Je kunt echter een moderator niet ongevraagd een PB sturen, daar wordt niet op gereageerd.

Vul echter wel vast in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN ewn het betreffende telefoonnummer in waar het om gaat, dan heeft een moderator inzicht er in.

Succes.

 


Voorheen nam een moderator zelf via een pb contact op of gaf aan stuur me een pb dat soort


Voorheen nam een moderator zelf via een pb contact op of gaf aan stuur me een pb dat soort

Hallo @Jheroen tijden veranderen en KPN is geen TFT, wacht rustig de reactie van een moderator af binnen dit topic en als je niet kunt of wilt wachten even bellen, zoals ik eerder schreef.

Succes.


en opgelost


Hallo @Jheroen dan ben ik ook benieuwd hoe en door wie het opgelost is.

 


Hallo @Jheroen dan ben ik ook benieuwd hoe en door wie het opgelost is.

 

Bellen met 0800 nummer en daar info vragen, daarna was het helder :)


Hallo @Jheroen dan ben ik ook benieuwd hoe en door wie het opgelost is.

 

Bellen met 0800 nummer en daar info vragen, daarna was het helder :)

Waar haperde het aan @Jheroen 


Hallo @Jheroen dan ben ik ook benieuwd hoe en door wie het opgelost is.

 

Bellen met 0800 nummer en daar info vragen, daarna was het helder :)

Waar haperde het aan @Jheroen 

Hallo @jimny zie de start en intro van dit topic.