Skip to main content

Ik had een data-only mobiel abonnement bij Telfort waarbij ik de bundel maandelijks kon veranderen, ook tot nul.. Dit gebruikte ik sinds 2012  in  een WiFi Dongle, Ideaal als je met de caravan op reis gaat. Ook had ik nog dubbele data vanwege combi voordeel. Sinds de overgang naar KPN allemaal weg. U hoeft niets te doen ,alles blijft hetzelfde, zegt KPN dan. Behalve bij mij dus. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Andre_P , in MijnKPN kun je precies de status van je mobiele abo c.q. data zien.

Als het daar niet goed in staat kun je even met KPN contact opnemen of de reactie van een moderator afwachten.

 


Beste Jan, Ik heb KPN al gebeld (U hoeft niets te doen ?). Er zijn geen data only abonnementen bij KPN en ook geen met instelbare bundel.

 

 


Hallo @Andre_P , ik heb het ook over jou abo dat je in MijnKPN kunt zien, heb je wel een MijnKPN aangemaakt en daar jouw mobiele nummer aan gekoppeld?

De echte KPN abo's staan daar helemaal buiten.

 


Heb ik allemaal gedaan. Mijn nummer gekoppeld. Ik kan niet wat ik met de Telfort app wel kon.


Hallo @Andre_P , wat kun je niet meer wat eerst wel kon?


Hoi @Andre_P leuk dat je de community van kpn een vraag stelt, welkom op het forum :)

Ik ben net als JanD wel benieuwd waar je precies tegenaan loopt, wat lukt er nu niet meer wat eerst wel kon? Laat je het weten? We helpen je graag verder!


Zoals gezegd ik had een data-only abonnement per maand instelbaar. Nu krijg ik een Belbasis abonnement zonder bundel en kan geen Data abonnement kiezen. Verder had ik dubbele data via combivoordeel. Zie ik ook niet terug.


Zou je jouw data-only abonnementsnummer willen toevoegen aan je forumprofiel, @Andre_P? Dan kijk ik het samen met je na wat je nu precies hebt :) 


Ik weet niet wat een abonnementsnummer is maar heb mijn mobiele klantnummer toegevoegd,


Top!

Zo te zien heb je nog steeds Telfort BelBundel voor 0,- p/mnd. Je kunt data toevoegen wanneer je dat nodig hebt. De afgelopen maand heb je twee bundels geactiveerd: NL en EU 250 & NL en EU 1000. Zie hieronder de specificatie:

Je behoudt de voordelen van CombiVoordeel, zolang je aan de voorwaarden blijft voldoen. Hiervoor moet je Thuis of Mobiel van KPN of Telfort blijven combineren. Voor al je vragen over CombiVoordeel of je Telfort Internet of TV-abonnement kun je gewoon terecht bij de Telfort Klantenservice of in Mijn Telfort.   


Hoi @Andre_P, zijn al je vragen beantwoord? :) 


Hey Andre, ik ga er vanuit dat je geen vragen meer hebt en dat alles helder is. Hiermee sluit ik je topic.

Toch nog vragen? Kom hier dan gerust op terug, we horen het dan graag!


Mijn factuur had ik zelf ook al. Er staat combi voordeel maar ik heb de gewone prijs betaald zonder dubbele data. 8,- voor 1Gb. Bij youphone heb je daar 4Gb voor + 200 belminuten.

 


Hoi @Andre_P, bij de losse databundels krijg je inderdaad geen verdubbeling.
Je kunt je abonnement nog wel wijzigen (misschien niet via de app) maar wel via de klantenservice (0800-0402).
Dit is alleen niet echt goedkoper dan de losse bundels en je zit er dan altijd aan vast dat dit per maand is en met je factuurdatum pas ingaat.

Stel je zou nu het abonnement bestellen met 1GB aan data. Dit zou dan per 18-08 ingaan en kost €16,- Dit zou een paar dagen later nog wel verdubbelen naar 2GB maar dan is het nog steeds net zo duur als een losse bundel.
De uitzondering hierop is de 3GB bundel die verdubbelt naar 6GB voor €20. Deze is relatief wel goedkoper maar heb je nog steeds de.
Het voordeel wat je wel bij deze bundels hebt is dat ze een paar maanden geldig zijn.

Je hebt helemaal gelijk dat dit niet de goedkoopste noch makkelijkste optie is maar andere opties hebben we helaas niet


Nogmaals bij Telfort had ik WEL dubbele  data.jaren lang. J́ullie statement Telfort wordt KPN en er verandert niets, is dus NIET waar. Ik betaal twee keer zoveel  voor mobiele data !

Ik had dus liever Telfort gehouden.

 


Ik heb daar helaas geen oplossing voor @Andre_P, de verdubbeling geldt niet voor losse bundels. Dit was bij Telfort hetzelfde.
De verdubbeling gaat/ging alleen op voor de abonnementen en niet voor losse bundels.

Als je de verdubbeling wilt kun je je abonnement aanpassen.


Bij Telfort kocht geen bundels. Ik had een data-only abonnement dat ik per maand uit kon zetten. Als ik bij KPN een abonnement neem kan dat niet.


Dat kan ook nog gewoon. Als je dit niet via je MijnKPN kunt wijzigen kun je daarover ook met ons chatten via www.kpn.com/service of telefonisch via 0800-0402. Deze wijziging gaat wél pas in op je eerstvolgende factuurdatum en niet per direct.


Reageer