Skip to main content

Goedenavond zou graag me oude contracten van me mobiel abonnementen van kpn /hi willen opvragen

Hoi @Tholisnee en welkom op het forum! Voor contracten is de bewaartermijn 5 jaar bij nieuwe aansluitingen en voor verlengingen is de bewaartermijn 6 maanden. Mochten deze termijnen verlopen zijn voor de contracten die je op wilt vragen, dan zijn deze niet meer opvraagbaar. In dat geval raad ik je aan om je e-mail goed na te lopen om te zien of de contracten daar wellicht nog in te vinden zijn. 

Mochten deze termijnen nog niet verlopen zijn, wil je mij dan vertellen om welke contracten het precies gaat? Ook vraag ik je dan om je forumprofiel aan te vullen met je adresgegevens, de 06-nummers waar het om gaat, het e-mail adres waar je bereikbaar op bent en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN. Elk veld waar ‘privé’ achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Heb alles ingevuld


Dankjewel! Ik heb de contracten bekeken, maar ik zie dat je huidige contract een verlenging is die op 27 juli 2019 in is gegaan. Dat is langer dan 6 maanden geleden, dus hier kan ik het contract niet van opvragen. Voor de andere contracten geldt hetzelfde, het bewaartermijn hiervan is verstreken. Ik kan je dus alleen aanraden om je e-mail te raadplegen. Ik hoop dat ze daar nog tussen staan! :slight_smile:


Klopt niet ben al heel veel jaren bij jullie

 Staat op naam van Cruining of Neef Cruining. Was daarvoor bij rabobank. 


Wij bewaren de contracten niet onbeperkt, dus hoe lang je klant van ons bent maakt in deze geen verschil. De bewaartermijnen gelden voor alle contracten.

Voor contracten is de bewaartermijn 5 jaar bij nieuwe aansluitingen en voor verlengingen is de bewaartermijn 6 maanden. 

Je huidige abonnement is een verlenging die langer dan 6 maanden geleden is besteld, dus dit contract is niet meer op te vragen. Wanneer je voor het eerst klant bij ons/Hi bent geworden is niet meer inzichtelijk voor mij omdat dit ook langer dan 5 jaar geleden is. Ik kan je daarom niet helpen met het opvragen van de contracten en ik hoop dat ze nog in je e-mail inbox staan! 


Kreeg deze van jullie maar staat bij 2 abonnementen geen toestel. Bmaar had bij eerste Samsung s4 en de tweede een s6


Dit kun je het beste doorgeven bij de afdeling waar je dit document van hebt ontvangen. :slight_smile:


Reageer