Skip to main content
Goedemiddag,

Ik zou graag alle facturen over 2018 toegestuurd willen hebben naar mijn bij u bekende E-mail adres.

Zou dit kunnen?

Graag gespecificeerde rekeningen waar internet en telefonie bedragen apart op vermeld staan.



Vriendelijke groet,

Sandra



*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi Sandra. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om de facturen van 2018 per e-mail naar jou te versturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hoi Sandra. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om de facturen van 2018 per e-mail naar jou te versturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en nog geen gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg de facturen hebt opgevraagd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer