Skip to main content

hallo, ik heb facturen nodig van 2e kwartaal 2018. Is dit nog mogelijk??

grtz

Arjan

 

.*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Arjan Koole. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om deze facturen per e-mail toe te sturen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het e-mail adres kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen veld”. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Arjan Koole. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om deze facturen per e-mail toe te sturen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Het e-mail adres kan je kwijt in het ‘Persoonlijke opmerkingen veld”. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb helaas geen reactie van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw oude facturen hebt kunnen opvragen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


sorry voor late reactie, heb mailadres toegevoegd op profiel

alvast bedankt!


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een e-mail verstuurd met daarin jouw facturen. :relaxed:


Reageer