Skip to main content

beste leden,

 

is er een mogelijkheid om facturen te terug te vinden vanuit 2014, 2015 en 2016?

ik ben destijds klant geweest met zowel thuis als 2 mobiele nummers. hierdoor kan ik het niet terug vinden op mijn rekening wat er destijds allemaal betaalt is. 

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hoi @hogewoning44. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze facturen terug te vinden. Het is wel lang geleden, maar ik ga mijn best doen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en twee mobiele nummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Jouw mobiele nummers mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan, dan ga ik voor jou op zoek. 


Hoi @hogewoning44. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze facturen terug te vinden. Het is wel lang geleden, maar ik ga mijn best doen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en twee mobiele nummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Jouw mobiele nummers mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan, dan ga ik voor jou op zoek. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw facturen hebt opgevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer