Skip to main content

Hai kunt u mij een oude rekening sturen van 2018/2019 kom niet meer in mijn kpn ivm overstapping mvg francis

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Franciscapvl , facturen zijn tot 1 jaar terug te downloaden, heeft niets met de overstap te maken.

 


Goedemiddag @Franciscapvl, welkom terug op het Forum en bedankt voor je berichtje!

Indien je niet meer in MijnKPN kan omdat je geen KPN abonnement meer hebt, kan je ook niet meer bij de facturen inderdaad. Heb je ze, toen je een abonnement bij ons afnam, niet via de mail gehad? Daar kan je misschien nog wat terugvinden.

Voor de rest wil ik wel even de systemen induiken! Ik heb dan wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, destijds klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend was? Dit is ter verificatie, en kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators! 

Ik hoor graag van je als je jouw profiel hebt aangevuld :wink:


@Franciscapvl, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik nog voor je op zoek gaan naar de facturen of heb je ze inmiddels op een andere manier weten te achterhalen?


Reageer