Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem en kan een aantal facturen niet terug vinden voor de belastingaangifte.
Het gaat om de facturen van KPN en KPN mobiel vanaf mei 2019, ik vind ze ook niet terug in mijn KPN.
Hoe kan ik deze toch verkrijgen?

 

mvg

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @FDR-2. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per e-mail naar jou kan verzenden. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hallo Vikash,

 

Ik heb dit nu ingevuld. Het gaat om de facturen voor het mobiele abbonement met als hoofdnummer 06******** en om de aansluitingen bij het woonhuis.

 

Groet,

Franka

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist alle facturen per e-mail naar jou verzonden. :blush:


Goedemiddag,

 

Bedankt voor het toesturen. Ik  mis nog facturen van juni, juli en augustus. De facturen voor internet en telefonie in huis.

 

Groet,

Franka


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist alle facturen per e-mail naar jou verzonden. :blush:

Bedankt voor het toesturen. Ik  mis nog facturen van juni, juli en augustus. De facturen voor internet en telefonie in huis.

Ik heb de missende facturen zojuist gemaild. :relaxed: