Skip to main content

Ik ben nog steeds klant bij Telfort maar ik zoek oude Telfort facturen uit 2015. Kunt u deze voor mij vinden over de periode maart 2015 tot en met juni 2015 en wat heeft u hiervoor nodig? 
 

 

@Farida_jun  Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer, klantnummer , mobiel nummer en naam van de contractant in het prive gedeelte dan ziet webcare kpn wie je bent en ook of het mogelijk is om zo lang terug te zien op deze mobiele facturen


@Farida_jun  Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer, klantnummer , mobiel nummer en naam van de contractant in het prive gedeelte dan ziet webcare kpn wie je bent en ook of het mogelijk is om zo lang terug te zien op deze mobiele facturen

Hi Jimny,

 

bedankt voor je feedback. Ik heb het profiel net aangevuld. Er was overigens geen vakje voor het invullen van een mobiel nummer en e-mail-adres. heb het nu in het vakje “persoonlijke opmerkingen” gezet. Ik ben wel een keer verhuisd, het adres wat nu ingevuld is in het profiel is het huidige adres. Hoor het graag zsm. 
 

mvgr,

 

Farida
 

 


@Farida_jun Vul je oude adres ook even in wellicht dat webcare dat ook nog nodig heeft en het kan even duren totdat je antwoord krijgt omdat het nogal druk is


@Farida_jun Vul je oude adres ook even in wellicht dat webcare dat ook nog nodig heeft en het kan even duren totdat je antwoord krijgt omdat het nogal druk is

Hoi Jimny,

 

ik heb dit gedaan wederom bij het vakje “persoonlijke opmerkingen”. U geeft de vraag door aan het webcare team? 
 

mvgr,

 

 


@Farida_jun doorgeven aan webcare kan ik niet voor je regelen helaas


@Farida_jun doorgeven aan webcare kan ik niet voor je regelen helaas


Oké ik ga ervan uit dat de vraag automatisch wordt behandeld door hun en dat ik hier geen actie meer voor hoef te nemen?


@Farida_jun doorgeven aan webcare kan ik niet voor je regelen helaas


Oké ik ga ervan uit dat de vraag automatisch wordt behandeld door hun en dat ik hier geen actie meer voor hoef te nemen?

Dat klopt een moderator pakt het topic wel op, echter ik kan je niet beloven of men de mobiele facturen van 2015 nog te voorschijn kan toveren , m.i. blijven deze facturen 2 jaar bewaart 


@Farida_jun doorgeven aan webcare kan ik niet voor je regelen helaas


Oké ik ga ervan uit dat de vraag automatisch wordt behandeld door hun en dat ik hier geen actie meer voor hoef te nemen?

Dat klopt een moderator pakt het topic wel op, echter ik kan je niet beloven of men de mobiele facturen van 2015 nog te voorschijn kan toveren , m.i. blijven deze facturen 2 jaar bewaart 

Volgens mij geldt er voor de Belastingdienst een bewaarplicht van 7 jaar…..met 2 jaar voldoe je hier niet aan.


Hallo @Farida_jun, bedankt voor je bericht. Fijn dat je op aanraden van @jimny al meteen jouw profiel hebt ingevuld, hiermee kon ik gelijk voor je aan de slag. Wij bewaren de facturen doorgaans vijf jaar. Ik heb nog gekeken, maar de enige facturen uit 2015 die ik kan vinden zijn de facturen van november en december. De rest hebben we niet meer. Ik kan je helaas niet helpen aan de facturen die je zoekt, sorry.


Hallo @Farida_jun, bedankt voor je bericht. Fijn dat je op aanraden van @jimny al meteen jouw profiel hebt ingevuld, hiermee kon ik gelijk voor je aan de slag. Wij bewaren de facturen doorgaans vijf jaar. Ik heb nog gekeken, maar de enige facturen uit 2015 die ik kan vinden zijn de facturen van november en december. De rest hebben we niet meer. Ik kan je helaas niet helpen aan de facturen die je zoekt, sorry.

Hi Denise,

 

Bedankt voor je feedback. Kan je mij de facturen die je gevonden hebt door sturen aub? 


Hoi Denise, 

 

Graag ook de facturen van 2016 als je ze kunt vinden, gedeelte van 2016 mag ook. Heel erg bedankt! 


Hi,

 

Kan iemand dit oppakken aub. Ik heb het eigenlijk morgen nodig.


@Denise_ @Farida_jun zit met zwart te wachten op de facturen van 2016 die ze morgen nodig heeft, ik kreeg zojuist een PM van haar


Ik heb de facturen van 2015 en 2016 die wij in het systeem hebben staan, toegestuurd @Farida_jun.


Ik heb de facturen van 2015 en 2016 die wij in het systeem hebben staan, toegestuurd @Farida_jun.

Nogmaals heel erg bedankt @Denise_  en @jimny zonder jou was het nooit zo snel gelukt! Mucho 🙏 


De Nada @Farida_jun