Skip to main content
Beantwoord

Oude factuur

• October 10, 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Broenie
Nieuwkomer

ik heb de oude factuur van mijn telefoon nodig. Is een factuur uit 2018

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Broenie. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze factuur per e-mail kan toesturen. 

ik heb de oude factuur van mijn telefoon nodig.

Bedoel je een mobiel abonnement of een vaste telefoon? Zou je ook alvast je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw factuur hebt opgevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Broenie. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze factuur per e-mail kan toesturen. 

Bedoel je een mobiel abonnement of een vaste telefoon? Zou je ook alvast je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2020

Hoi @Broenie. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze factuur per e-mail kan toesturen. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw factuur hebt opgevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.