Skip to main content

Wil graag een factuur van mobiel bellen inzien van twee jaar geleden

Als je daar een gebeld telefoonnummer op hoopt te vinden dan ga je die niet vinden. 


Hoi @vtr. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om deze factuur per e-mail naar jou te versturen. Om welke maand in 2018 gaat het precies? Kun je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Ik hoor graag van je!


Hoi @vtr. Welkom op het KPN Forum. Ik zal proberen om deze factuur per e-mail naar jou te versturen. Om welke maand in 2018 gaat het precies? Kun je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het mobiele nummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw factuur hebt opgevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.