Skip to main content

hallo ik zit bij kpn en ik heb namelijk een nieuwe telefoon nummer alleen het probleem is me paypal account staat met me oude nummer en ik kan paypal ook niet bereiken weet iemand wat ik moet doen?

Daar kan alleen Paypal je mee helpen.


Daar kan alleen Paypal je mee helpen.

dat weet ik alleen het probleem is ze reageren nergens op.


Goedemiddag @SxSuri, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wijzigen van je telefoonnummer kan gewoon in je PayPal profiel, als ik op deze website van PayPal kijk. Als je inlogt krijg je vaak wel een verificatie op het 06-nummer, dus ik denk dat het daar fout gaat. Mocht het niet lukken, dan is het helaas niet anders dan afwachten wat PayPal erover zegt. Ik kan namelijk niet een nummer zomaar toevoegen aan een abonnement of hem tijdelijk wijzigen.

Hier nogmaals de contactgegevens van PayPal:
 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van PayPal?
Bel ons of neem contact met ons op via e-mail:

  1. Ga naar onze pagina Contact opnemen.
  2. Selecteer Stuur ons een e-mail of Bel ons.

Onze telefoonnummers:

  • 0800 265 9239 (gratis nummer vanaf een Nederlandse vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon kunnen van toepassing zijn. Dit is afhankelijk van de overeenkomst tussen u en uw netwerkprovider.)
  • 00353 1 436 9033 (als u vanuit het buitenland belt. Internationale kosten kunnen van toepassing zijn).
  • 070 700 7519 (lokaal nummer)

Openingstijden van onze services:
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30.

Als u op 'Bel ons' klikt terwijl u op uw PayPal-rekening bent ingelogd, geven we u ons telefoonnummer en een eenmalige pincode. Met deze pincode bevestigen we uw identiteit zodat we u sneller kunnen helpen. De code vervalt na één uur.

Als u nog geen rekening heeft of als deze op dit moment niet actief is, klikt u op Bel ons en vervolgens op Bel als gast.


Goedemiddag @SxSuri, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wijzigen van je telefoonnummer kan gewoon in je PayPal profiel, als ik op deze website van PayPal kijk. Als je inlogt krijg je vaak wel een verificatie op het 06-nummer, dus ik denk dat het daar fout gaat. Mocht het niet lukken, dan is het helaas niet anders dan afwachten wat PayPal erover zegt. Ik kan namelijk niet een nummer zomaar toevoegen aan een abonnement of hem tijdelijk wijzigen.

Hier nogmaals de contactgegevens van PayPal:
 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van PayPal?
Bel ons of neem contact met ons op via e-mail:

  1. Ga naar onze pagina Contact opnemen.
  2. Selecteer Stuur ons een e-mail of Bel ons.

Onze telefoonnummers:

  • 0800 265 9239 (gratis nummer vanaf een Nederlandse vaste lijn. Kosten voor het gebruik van een mobiele telefoon kunnen van toepassing zijn. Dit is afhankelijk van de overeenkomst tussen u en uw netwerkprovider.)
  • 00353 1 436 9033 (als u vanuit het buitenland belt. Internationale kosten kunnen van toepassing zijn).
  • 070 700 7519 (lokaal nummer)

Openingstijden van onze services:
Maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30.

Als u op 'Bel ons' klikt terwijl u op uw PayPal-rekening bent ingelogd, geven we u ons telefoonnummer en een eenmalige pincode. Met deze pincode bevestigen we uw identiteit zodat we u sneller kunnen helpen. De code vervalt na één uur.

Als u nog geen rekening heeft of als deze op dit moment niet actief is, klikt u op Bel ons en vervolgens op Bel als gast.

ah heel erg bedankt!


@SxSuri graag gedaan hoor! Kan ik er vanuit gaan dat het je inmiddels gelukt is zonder je oude nummer? :blush:


@SxSuri graag gedaan hoor! Kan ik er vanuit gaan dat het je inmiddels gelukt is zonder je oude nummer? :blush:

Nee helaas nog niet


Hallo @SxSuri  bij iedere onderneming is het mogelijk je contactgegevens aan te passen.

Ik heb een aantal jaren terug mijn PayPal-account gewoon schriftelijk (mail) op kunnen zeggen.

 


Hallo @SxSuri  bij iedere onderneming is het mogelijk je contactgegevens aan te passen.

Ik heb een aantal jaren terug mijn PayPal-account gewoon schriftelijk (mail) op kunnen zeggen.

 

Weet ik alleen het probleem is ik kan er niet op sinds ik mij wachtwoord moet wijzigen


Hallo @SxSuri  bij iedere onderneming is het mogelijk je contactgegevens aan te passen.

Ik heb een aantal jaren terug mijn PayPal-account gewoon schriftelijk (mail) op kunnen zeggen.

 

Weet ik alleen het probleem is ik kan er niet op sinds ik mij wachtwoord moet wijzigen

Hallo @SxSuri , onderstaand een link om met PayPal in contact te komen:

https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us


Hallo @SxSuri  bij iedere onderneming is het mogelijk je contactgegevens aan te passen.

Ik heb een aantal jaren terug mijn PayPal-account gewoon schriftelijk (mail) op kunnen zeggen.

 

Weet ik alleen het probleem is ik kan er niet op sinds ik mij wachtwoord moet wijzigen

Hallo @SxSuri , onderstaand een link om met PayPal in contact te komen:

https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us

Heb hun vrijdag bericht gestuurd via de klantenservice maar geen antwoord had om 12:00 hun bericht gestuurd maar niks nada


Hallo @SxSuri het is nu vakantietijd en je bent niet de enigste klant, dus e zult even geduld moeten hebben.

 


Reageer