Skip to main content

Ik zou ook nog een aantal facturen willen inzien van telfort. 
Binnen Telfort lukt dit niet meer. Bij kpn enkel de laatste 3 mnd.
Hoe kom ik aan de telfort facturen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @telfort klant. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken of ik deze facturen per e-mail kan versturen. Gaat het om een Internet en TV of een mobiel abonnement? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel? Dan zoek ik het voor je uit. Laat je een berichtje in dit topic achter nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.


ok, gedaan. graag factuur (internet) van 28-jan 2019 en 22 feb 2019.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb de mogelijkheid om de facturen vanaf 23 maart 2019 te versturen, daarvoor niet. Gaat het om een Zakelijk abonnement? Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Telfort. Ik hoor graag van je of het is gelukt.


Even verder bladeren in de Inlog Met kPn ID  , het is wel even aandachtig zoeken maar dan = het te vinden!!!


Na inlog>service>via produkten >dan thuis openen> Bekijk alle facturen  veel Succes er mee


Helemaal goed! Nou nog de factuur van (internet) van 28-jan 2019 en 22 feb 2019


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb de mogelijkheid om de facturen vanaf 23 maart 2019 te versturen, daarvoor niet. Gaat het om een Zakelijk abonnement? Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Telfort. Ik hoor graag van je of het is gelukt.

@telfort klant Ik heb de facturen van januari en februari toch nog kunnen vinden in onze systemen. Ik verstuur het per e-mail. :blush:


Prima, heb de facturen per mail ontvangen.
Dank.


Graag gedaan @telfort klant:blush: