Skip to main content

Goedemorgen,

 

Bij mijn overstap van T-mobile prepaid naar KPN, met nummer behoud, zouden er geen activatiekosten in rekening worden gebracht. Nu zie ik op de factuur dat die wel in rekening worden gebracht. Kan ik hier restitutie op krijgen? Met vriendelijke groet, Karin

Hallo @DuijnKa, welkom op ons forum!

Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :blush:  Bij ieder nieuwe abonnement worden aansluitkosten in rekening gebracht. Hierop zijn enkele uitzonderingen:

  1. Wanneer je meerdere abonnementen in één keer afsluit, betaal je maar één keer aansluitkosten en niet voor ieder abonnement apart.
  2. Wanneer je van KPN prepaid naar een KPN Mobiel abonnement gaat, hoef je ook geen aansluitkosten te betalen.

Uit jouw bericht maak ik op dat je van T-Mobile prepaid naar een KPN Mobiel abonnement bent gegaan. Mijns inziens zijn de aansluitkosten dan ook terecht, maar ik denk uiteraard graag met je mee. Kan je aangeven waarom er volgens jou geen aansluitkosten in rekening gebracht zouden worden? En zou je ook gelijk je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hi, ik meende gelezen te hebben dat in het kader van black friday ( ook al was het al maandag dat ik bestelde) dit zo was.omdat ik dat las (en omdat de rest van mijn gezin al bij kpn zit) heb ik op bestellen gedrukt. 


Bedankt voor de toelichting en het invullen van jouw profiel.

De Black Friday acties liepen tot en met 29 november. We hadden hierbij geen actie dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen. Wel hadden we op 30 november nog een doorlopende actie waarbij je geen aansluitkosten hoeft te betalen als je van KPN prepaid naar KPN Mobiel gaat. Mogelijk dat je hiermee in de war bent. Ik heb in ieder geval jouw bevestiging er ook bij gepakt en zie dat de aansluitkosten hierop ook vermeld worden. Om die reden kan ik niet anders dan concluderen dat de aansluitkosten terecht in rekening zijn gebracht.


Ik reageerde juist op de bevestiging.


Dat was me niet duidelijk, omdat je het in jouw eerste bericht over de factuur hebt. Ik blijf echter bij dezelfde conclusie: de aansluitkosten worden terecht in rekening gebracht. Ik kan deze niet voor je vergoeden, sorry.