Skip to main content
Vraag

Overgang van Tele2 naar KPN met nummerbehoud

  • January 21, 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Goedendag,

Heb via XS4All mijn mobiele abonnement met nummerbehoud naar u over laten zetten en wel per 01.05.21. Eerst krijg ik een bevestiging dat ik eerst per 03.05.21 via u kan gaan bellen en nu krijg ik weer een mail waarin staat dat m’n contract op 19.02.21 ingaat en als ik telefonisch contact met u opneem, word ik voor leugenaar uitgemaakt want jullie krijgen deze info van de oude provider, terwijl deze mij een sms heeft gestuurd dat overgang oer 01.05.21 zal gaan plaatsvinden. Om te beginnen ga ik niet per 19.02.21 aan u betalen maar pas eerst op 01.05.21 en ik ga er van uit dat u er ook zorg voor draagt dat ik vanaf 01.05.21 kan gaan bellen, mailen en appen. Zo niet betaal ik de maand mei ook niet en waag het niet om me dan af te sluiten want dan schroom ik niet om gerechtelijke stappen te ondernemen. Hartelijke groet,

Wim Schooirdijk,

admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Wim Schoordijk. Op het opgegeven adres zie ik nu 2 mobiele bestellingen. Waarbij 1 nummer op 3 mei 2021 overgenomen wordt door KPN. Voor het 2de nummer staat nu de datum op: 23 februari 2021. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2021

Goedemorgen,

Ja deze info klopt. Als 2e datum naar voren kan worden gehaald zou dat fijn zijn, daar ik per ongeluk oude simkaart al heb weggegooid. Lukt dit niet dan wacht ik wel tot 23.02.

Groet,

Wim Schoordijk


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

23 februari is helaas de eerste optie. Onderling tussen providers is afgesproken dat er een maand opzegtermijn geld.