Skip to main content

Kan je MB die over zijn. Mee nemen naar de volgende periode?

Heb iedere maand over en zie niet in de volgende maand/ periode

Hoi @Robert Freddy, welkom op ons forum!
Helaas kun je met KPN abonnementen geen MB's meenemen naar de volgende maand. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Nee ik ben er niet blij mee.

Had eerst Telfort/KPN. Dat contract was perfect. Bij verlenging van abonnement was dat mij niet verteld dat de MB niet mee genomen wordt. Had ruim 64.000 op mijn oude abonnement.

Ben diep teleurgesteld in de gang van zaken.

Bij eind van de abonnement zeg ik het op. Dat geldt ook voor mijn partner mobiel, tv en pc.

Dat is alles van de KPN. Gaat dan wel zien welke die eerlijk en geen mooie beloftes doet gaat nemen.


Er is tegenwoordig voor zover ik weet geen enkele provider meer waarbij je mb's mee kunt nemen. Dat is geschiedenis. 


Dat weet ik. Maar dat neemt niet weg, de mooie verkoop praatje van de KPN mooier zijn dan mijn oude abonnement.

Nogmaals, ben wel 64.000 MB kwijt en tegen slechtere abonnement.


@Robert Freddy Je nam maar 1 maand mee en van de maand daarvoor verviel dan je nam niet onbeperkt mee als je dat misschien dacht?

 

 

 

 

 


@Robert Freddy  Bij Telfort en TFT mobiel nam je  de laatste maand mee en totaal had je dan de lopende maand en de laatste 2 maanden daarvoor.

Helaas voor je heb je dit voordeel verspeeld omdat je een nieuw mobiel abonnement bij  KPN hebt genomen en dat is helaas niet terug te draaien 


Ach wij kunnen blijven discussiëren.

Het blijft een teleurstellende resultaat..

Eerlijk en recht door zee. Daar gaat ik voor.

 

Gr Robert en een prettige voortzetting