Skip to main content
Hoi, ik heb hetzelfde probleem alleen kan ik wel gebeld worden op mijn eigen oude nummer, maar als ik mensen bel zien zij een ander nummer. Heel gek, want in alle mails en contracten staat nog wel mijn oude nummer. Hoe kan ik dit oplossen?



Gr.

Sebastian



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ha @Sebastianpahnke, welkom! Dat is niet helemaal goed natuurlijk! Gelukkig kunnen we dit inmiddels vrij snel verhelpen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het juiste 06-nummer? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je erbij.
Ha @Sebastianpahnke, welkom! Dat is niet helemaal goed natuurlijk! Gelukkig kunnen we dit inmiddels vrij snel verhelpen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en het juiste 06-nummer? Laat het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je erbij.

Hoi, bedankt voor de reactie. Bij deze wil ik laten weten dat ik mijn forumprofiel heb aangepast.
Dank je, Sebastian. Kun je voor de zekerheid controleren of het nummer klopt? Ik zie hier in mijn systeem namelijk wel dat nummer maar dan eindigend op 1 in plaats van 2. Klopt wat jij in je profiel hebt gezet, of klopt wat ik zie? Dat nummer, met 1 op het eind, zou verder per 28-7 overgezet moeten zijn en volledig moeten werken. Welk nummer zien mensen als ze je bellen? Zou je die nog in het veld 'persoonlijke opmerking' willen plaatsen?
Eexcuses mijn nummer eindigd inderdaad op 1 ipv 2, ik zal de de opmerking nog onder personlijke opmerkinge plaatsen.

bedankt voor uw bericht.
Ik zie het nummer dat anderen zien als je ze belt nog niet in je profiel staan, Sebastian. Heb je het al aangepast? Zo ja, dan is het opslaan waarschijnlijk niet helemaal goed gegaan. Wil je het nog eens nakijken en invullen?