Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt met nummerbehoud, maar geen (e)simkaart ontvangen

• December 29, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Jm Veco
Nieuwkomer

Overgestapt met nummerbehoud via eSIM. Bevestigingsmail ontvangen dat ik kan activeren, maar nooit een mail met de QR-code gekregen.

Ik kan niet bellen (geen sim), niet inloggen in MijnKPN (SMS-MFA), chat staat in wachtrij en een winkel bezoeken kan niet (ik ben in het buitenland).

Ik zit vast in een cirkel.

Hoe kan ik dit oplossen of is er contact per e-mail mogelijk?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jm Veco ,

Sowieso kun je in het buitenland geen Sim activeren. 

Maar goed : je vraagt om contactmogelijkheden: 

Beetje raar dat ze geen directe chat en/of email mogelijkheid hebben, via socials is al helemaal raar.

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

JanD
Superuser
  • December 29, 2025

Beste ​@Jm Veco via Facebook, X of Instagram of langs een lokale KPN winkel gaan.

Jm Veco
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2025

​@JanD zoals aangegeven is naar we winkel gaan geen optie.
Beetje raar dat ze geen directe chat en/of email mogelijkheid hebben, via socials is al helemaal raar.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 29, 2025

Hallo ​@Jm Veco ,

Sowieso kun je in het buitenland geen Sim activeren. 

Maar goed : je vraagt om contactmogelijkheden: 

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â