Hallo, vandaag overstap gemaakt van Vodafone naar kpn mobiel ik kan niet gebeld worden niks!!! heb geen simkaart of QR code als simkaart
wie kan mij hier mee helpen!
Silvia Jongeneel
Hallo, vandaag overstap gemaakt van Vodafone naar kpn mobiel ik kan niet gebeld worden niks!!! heb geen simkaart of QR code als simkaart
wie kan mij hier mee helpen!
Silvia Jongeneel
Hallo
Is vandaag de afgesproken overstapdatum en had je gisteren ook een herinnerings sms-je ontvangen? Is de Vodafone simkaart er vanochtend mee gestopt, geen bereik meer?
Indien ja, dan is het vreemd dat je de KPN simkaart nog niet ontvangen hebt. Die moet dan al lang verzonden zijn. In dat geval kan je het snelste naar een KPN winkel gaan. Daar kunnen ze na controle een vervangende simkaart geven.
→ https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/
Je kan ook (met een ander toestel) bellen met klantenservice op 0800-0402 of online een terugbelafspraak maken. Een KPN medewerker belt je dan terug wanneer het jou uit komt.
Maar dan moet de simkaart nog opgestuurd worden en ben je zo een paar dagen verder.
Welkom op de community
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.