Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt van Simyo naar KPN en nu werken mijn 2 nummers niet

• December 22, 2025
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Spoed – buitenland, geen bereik en kan ook niet bellen

Mijn 2 nummers zijn overgezet van Simyo naar KPN maar er is iets misgegaan: verkeerde sim ontvangen, nummer van mijn zoon niet correct overgezet, ik xie nu in mijn account een verkeerd telefoonnummer 

Ik zit in het buitenland en sinds 21 december werkt mijn sim niet meer. Ik kan niet bellen.

Ik wil met spoed een eSIM voor mijn nummer geen fysieke sim omdat ik al een buitenlandse fysieke sim gebruiken moet. Ongelofelijk dit, ook niet kunnen bellen in het weekend met klantenservice en nu via deze weg in een community…. Spijt dat ik mijn zakelijke abonnement heb overgezet. Graag contact via email

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Pigsandpillows jammer dat dit zo loopt, via +31612001200, Facebook, X of Instagram kun je contact leggen met KPN.

KPN gebruikt geen mail van klant naar KPN, uitsluitend omgekeerd.

Heb je van KPN al wel bericht gehad dat je mobiele abo bij KPN nu actief is?

Zie hieronder een link over de zakelijke e-sim:

https://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/esim#nieuw

Succes.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2025

Ongelooflijk dit, nul reactie van ​@klantenservice Ik zit in het buitenland, codes werken niet, sim krijg ik niet aan de praat, ik kan dus ook niet bellen met de klantenservice of gebeld worden. Ik wil nu geholpen worden, wat een WAARDELOZE service voor een zakelijk account met meerdere nummers

JanD
Superuser
  • Antwoord
  • December 24, 2025

Beste ​@Pigsandpillows jammer dat dit zo loopt, via +31612001200, Facebook, X of Instagram kun je contact leggen met KPN.

KPN gebruikt geen mail van klant naar KPN, uitsluitend omgekeerd.

Heb je van KPN al wel bericht gehad dat je mobiele abo bij KPN nu actief is?

Zie hieronder een link over de zakelijke e-sim:

https://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/esim#nieuw

Succes.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Pigsandpillows 

Allereerst excuses dat ik hier niet eerder op heb gereageerd. Dit had ik als moderator wel moeten oppakken, maar deze post is helaas op de stapel blijven liggen. Dat is extra vervelend gezien jouw situatie en locatie.

Ik snap heel goed dat dit enorm frustrerend is, zeker als je in het buitenland zit zonder bereik en het om een zakelijk abonnement met meerdere nummers gaat. Helaas kan ik je via dit consumentenforum niet inhoudelijk verder helpen. We kunnen hier geen zakelijke, individuele cases behandelen of acties uitvoeren op abonnementen.

De enige juiste route is inderdaad contact via de sociale kanalen of telefonisch, zoals hierboven al is aangegeven. Dat zijn de ingangen waar zakelijke abonnementen wel direct opgepakt kunnen worden en waar ze met je mee kunnen kijken naar zaken als nummerportering, sim of eSIM en accountcorrecties.

Het spijt me dat ik je hier geen andere oplossing kan bieden en dat dit zo is gelopen. Ik hoop dat je via de genoemde kanalen snel de juiste collega te spreken krijgt die dit voor je kan rechtzetten.