Skip to main content

Niet alleen de datum van het telfort contract is niet juist, ook de rest van mijn bundel is niet juist.

Moet ik nu weer een hele discussie aanvangen met medewerkers die niet kunnen rekenen.

Het is naar 1 mb maar mijn telfort datum is 7 op 8 ste van de maand dus nog 5 dagen te gaan.

Nee hoeft niet. Er zijn meer mensen die een probleem hebben. Wordt aan gewerkt!@


Met de datum van het contact bedoel je de einddatum? 

Ik zie al sinds de 31ste 0 dagen terwijl ik had verwacht er 29 te zien. 

De verbruiks teller verder goed.


Goedenavond @Bert Kruispunt, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het gaat inderdaad nog niet helemaal soepel met de MijnKPN app en wat er wordt weergegeven.. we werken er hard aan om dat natuurlijk recht te trekken! Dus maak je niet teveel druk hierom, het verbruik kan je wel gewoon aflezen zoals Galdor aangeeft.

Ik hoop dat het snel allemaal goed wordt weergegeven en dat er wat minder verwarring wordt gecreëerd hierdoor.

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!


Bij mij lijkt mijn databundel in orde te zijn, maar heb ik geen internetverbinding op bij mobiel. Bellen en gebeld worden gaat prima. Een webpagina bezoeken gaat na de overgang naar KPN niet meer.


Bij mij lijkt mijn databundel in orde te zijn, maar heb ik geen internetverbinding op bij mobiel. Bellen en gebeld worden gaat prima. Een webpagina bezoeken gaat na de overgang naar KPN niet meer.

Hi V, ik zie dat je dit al hebt opgelost in je andere topic. Waarde 12 hoort te blijven werken overigens. Laat het ons weten mocht we verder iets voor je kunnen doen. 


Reageer