Skip to main content
Hallo,

Ik werd benaderd door KPN om een overstap te maken van mijn huidige aanbieder naar KPN omdat mijn contract zou aflopen.

Nu ben ik hier op ingegaan met nummerbehoud en krijg ik 2 dagen later te horen dat nummerbehoud niet mogelijk is vanwege een lopend contract, ik was dus helemaal niet aan het einde van mijn huidige contract zoals mij werd verteld.

Om deze reden heb ik gevraagd om de overstap te annuleren, dit was geen probleem. Nu was het antwoord dat, omdat het sim kaartje al onderweg was, ik het sim kaartje gewoon links moet laten liggen en dan zou na 20 dagen de overstap automatisch komen te vervallen. Klopt dit?



Ik heb zelf bij een provider gewerkt (internet afdeling, niet mobiel) en daar kwamen wel eens de problemen dat er niet goed was opgezegd en de persoon dan toch ergens aan vast kwam te zitten.



Ik wil dus graag even controleren of dit verhaal klopt 🙂
Hoi @Phailz

Zolang je het sim-kaartje niet in je telefoon stopt en niet activeert is er niets aan de hand.
Goedemiddag @Phailz, Better safe than sorry! Zoals huistijger aangeeft is er niets aan de hand zolang je de simkaart niet activeert. Jammer dat de overstap niet door kan gaan. Ik kan nog even controleren welke datum er wordt voorgesteld om over te stappen. Zou je daarvoor je 06-nummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)


@Phailz, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer