Skip to main content
Beantwoord

Overstap datum naar KPN is later dan stopzetten huidig contract bij Hollands Nieuwe

• January 14, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo 

ik heb vandaag mijn contract vervroegd afbetaald bij Hollandse nieuwe en een nieuw contract met toestel bij kpn afgesloten en nu heb ik een mail gekregen van Hollandse nieuwe dat mijn contract per 13-2-2025 afgelopen is en bij kpn begint mijn contract 23 -2 -2025 maar nu is mijn vraag ik heb wel internet onderweg nodig voor mn werk maar hoe gaat her verder in zn werk ik kan geen 10 dagen zonder bellen of internet en heb ik dan per 13-2 geen bereik meer bij hollandse nieuwe?

mvg Henk jan 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Henk-Jan345 

Welkom op de community van KPN.

Als je bij jouw bestelling bij KPN (abonnement + toestel) geen nummerbehoud hebt aangevraagd, en je dus een compleet nieuw 06-nummer krijgt bij KPN, zal het mobiele abonnement bij HollandsNieuwe per 13 februari 2025 stoppen en kun je niet meer bellen en internetten via de simkaart van HollandsNieuwe.

Maar wees gerust, als je vandaag (telefonisch) alsnog nummerbehoud aanvraagt bij de klantenservice van KPN, dan zal jouw vertrouwende 06-nummer (bij HollandsNieuwe) alsnog overgenomen worden door KPN, en kom je dus geen moment zonder bellen en internet te zitten.
Kies in jouw geval, voor de versnelde versie van nummerbehoud, dan wordt je 06-nummer binnen 5 werkdagen overgezet op de simkaart van KPN, en begint jouw abonnement dus eerder.
Dit kun je dan allemaal bespreken met de medewerker die je aan de telefoon krijgt.

Bel hiervoor met 0800-0402, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Nummerbehoud aanvragen.

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Laat nog wel even weten, of alles is gelukt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Henk-Jan345 

Welkom op de community van KPN.

Als je bij jouw bestelling bij KPN (abonnement + toestel) geen nummerbehoud hebt aangevraagd, en je dus een compleet nieuw 06-nummer krijgt bij KPN, zal het mobiele abonnement bij HollandsNieuwe per 13 februari 2025 stoppen en kun je niet meer bellen en internetten via de simkaart van HollandsNieuwe.

Maar wees gerust, als je vandaag (telefonisch) alsnog nummerbehoud aanvraagt bij de klantenservice van KPN, dan zal jouw vertrouwende 06-nummer (bij HollandsNieuwe) alsnog overgenomen worden door KPN, en kom je dus geen moment zonder bellen en internet te zitten.
Kies in jouw geval, voor de versnelde versie van nummerbehoud, dan wordt je 06-nummer binnen 5 werkdagen overgezet op de simkaart van KPN, en begint jouw abonnement dus eerder.
Dit kun je dan allemaal bespreken met de medewerker die je aan de telefoon krijgt.

Bel hiervoor met 0800-0402, en spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Nummerbehoud aanvragen.

Openingstijden:

• Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Laat nog wel even weten, of alles is gelukt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2025

Ik heb met nummerbehoud aangevraagd michel

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb met nummerbehoud aangevraagd michel

Hoi ​@Henk-Jan345 

Super om te horen!
Dan hoef je geen zorgen meer te maken, dat je zonder internet op je smartphone komt te zitten.
KPN houdt je per e-mail en sms op de hoogte over de voortgang van jouw nummerbehoud.