Skip to main content

Bij het overstappen heb ik dit bericht gekregen: 

Je aanvraag om je telefoonnummer mee te nemen naar Tele2 is goedgekeurd! Dit betekent dat je telefoonnummer *** per 21 december 2020 overgaat naar Tele2. Dit is ook de datum dat je abonnement ingaat.

Is de overgangsdatum later dan de einddatum van je oude contract? Dan blijft je oude abonnement met je telefoonnummer in de tussentijd lopen op je oude simkaart, totdat je nieuwe abonnement ingaat. Zo blijf je dus gewoon bereikbaar!
_


Nu loopt mijn abonnement bij KPN op 30 november af. Als ik het goed begrijp blijft mijn oude abbo lopen en betaal ik hier geen extra kosten voor. Klopt dat? 

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Hartvoortrouwen 

Je hebt inderdaad geen "extra" kosten. De rekening van je oude contract loopt door tot 21 december en je contract en kosten bij Tele2 beginnen dan.

P.S. haal je 06nummer nog even weg, dit is een openbaar forum. Via de drie puntjes rechtsonder. 


Dank voor je reactie en goed om te horen.

Als ik op de drie puntjes klik dan krijg ik nergens te zien waar ik het stuk kan bewerken..


Hoi @Hartvoortrouwen , je bent dan te laat, bewerken kan maar tot 1 uur na plaatsing. Webcare haalt dat straks wel weg, ik heb ze al ingeseind.