Skip to main content

Hoi wij hebben nu 4 mobiele abbonementen van compleet. Onbeperkt bellen en 10 gig internet allen rond de 26€pm.

Nou willen we over naar hussel maar dan zijn we duurder uit. We hebben en zullen geen internet aansluiting van kpn nemen!

Vragen? 

1Is er ook een korting mogelijk als we 4 mobiele abbonementen hebben en geen internet?

2als we alle abbos over doen naar hussel zonder data bundel en 1 met onbeperkt internet bundel. Kunnen we dan met mb Delen allemaal gebruik maken daarvan? 

3 als we mb Delen gebruikten. Hoe werkt dat dan. Begint iedereen op de eerst van de maand op 0mb en moet degene met de onbeperkt bundel dan die dag mb's gaan delen?

4 betekent dit dat de 1e van de maand om 0:00 de 3 gebruikers zonder bundel geen internet hebben tot degene met onbeperkt internet ze geeft geupgrade?

5 als dit allemaal niet mogelijk is ben ik dus goedkoper uit met niks veranderen? 

Ik kijk uit naar jullie reactie 

Hi @Egillissen, welkom op het forum! Ik zal je vragen beantwoorden :slight_smile:

  1. Met Hussel krijg je géén korting als je alleen mobiele abonnementen bij ons hebt.
  2. Mb's delen kan met alle abonnementen, het is dus mogelijk om 1 abonnement met onbeperkte data te nemen en de rest zonder data. Elke maand kan er maximaal 25Gb gedeeld worden (in totaal).
  3. Elk abonnement begint met 0 Mb, eventuele overgebleven gedeelde Mb's komen te vervallen omdat op de eerste van de maand weer de nieuwe bundel in gaat.
  4. De abonnementen zonder data zullen inderdaad geen internet hebben totdat de Mb's gedeeld zijn. Op de 1e van de maand willen erg veel mensen Mb's delen, waardoor het soms voor komt dat het systeem overbelast en het Mb's delen tijdelijk niet mogelijk is. Dit gaat doorgaans wel goed, maar ik wil hier transparant over zijn zodat jullie wel op de hoogte zijn dat het voor kan komen dat de 3 abonnementen zonder data, op de eerste van de maand niet direct over nieuwe Mb's kunnen beschikken. 
  5. Als jullie over zouden stappen naar deze constructie, betalen jullie geen €104,- voor alle 4 de abonnementen, maar €37,50 + 4x €15,- = €82,50. Hiermee lopen jullie dus wel het risico dat er de eerste dag van de maand pas in de loop van de dag data beschikbaar is voor de 3 abonnementen zonder data. Wat ook kan, is 3 abonnementen met 2Gb. Dan is er direct data beschikbaar, kunnen er zonder dat er haast bij is op bijvoorbeeld de 2e of de 3e alsnog Mb's worden gedeeld en daarmee komen jullie in totaal op €97,50. Alsnog voordeliger dan nu:wink:

We hebben nu 1 onbeperkt alles a 33,5 (gaat in op 10 maart)

3x 10 gb en onbep bellen ongeveer 26pm

1x 2 gb en 150 min 14pm 

=124,5

als we over zouden stappen stappen en internet zouden nemen (met 5€ korting per nr) met dezelfde bundels komen we dus uit op 

 

1x27,50

3x22,5

1x14pm

=109 euro pm

 

denk dat we het dan maar zo laten :)


Helemaal prima hoor! Als je er toch nog meer vragen over hebt, hoor ik ze natuurlijk graag :slight_smile: