Skip to main content

Ik heb alle abonnementen. Zowel zakelijk als privé, mobiel alles al meer dan 25 jaar bij kpn. Nu hebben we een telefoon abo van mijn dochter in november ook over laten schrijven naar kpn. (Dit betekend 4 mobiele aansluitingen via kpn). Nu heeft kpn het fout gedaan en mijn dochter op het klantnummer bij mijn man gezet.  Dit houdt in dat zij nu de facturen van mijn man krijgt.  Ik ben hier nu al vanaf november mee bezit.  Uren en uren aan de telefoon gehangen. Iedere keert de belofte dat het opgelost is. En elke keer opnieuw gaat het weer fout. Nu zijn ze er uit dat het komt doordat ze 2 nummers op één klantnummer hebben gezet. DIT IS TOTAAL DE FOUT VAN KPN. En nu het mooiste. DIT KUNNEN ZE NIET OPLOSSEN!!!  Het is toch niet te geloven. KPN die keer op keer fouten maakt. Uren bellen, doorverbonden worden. En weer gaat het fout. Ik ben er meer dan klaar mee. KPN biedt geen enkele service laat staan dat ze hun eigen fouten oplossen!!!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hoe is die overgang dan aangevraagd, als je online een bestelling plaats met nummerbehoud wordt er altijd een nieuw klantnummer aangemaakt. Telefonisch kan het beide wegen, maar dan had tijdens het gesprek al een alarm belletje moeten rinkelen want dat betekent ook dat ze geen enkele gegevens van uw dochter in het systeem hebben ingevoerd, anders was er een nieuw klantnummer voor haar aangemaakt. Nu is er gewoon een bestelling geplaatst onder de gegevens van uw partner. 

Maar… een groot probleem hoeft dit ook niet te zijn, via https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/mobiel/contract-overnemen.htm kun je een contractovername aanvragen. Huidig Prive naar Nieuw Prive, Reden Anders

Mobiel nummer van dochter invullen en klantnummer van partner, soort abbo selecteren en gegevens invullen met korte uitleg wat de bedoeling is en dan zou het binnen een week of 2 geregeld moeten zijn. 

 


Dag @JessieJim15. Dank je wel voor het doen van je verhaal hier. Ik snap dat je baalt van de situatie. Zeker als er telkens wordt beloofd dat het is opgelost, maar dit vervolgens niet het geval blijkt te zijn. Dat is op zijn zachtst gezegd vervelend. Volgens mij is het probleem dat is ontstaan inderdaad op te lossen op de manier die @gjtm bovenstaand noemt. Maar ik wil eerst graag eens kijken wat er al besproken is. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer(s), 06-nummer waar het om gaat, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan duik ik er voor je in.


Hallo @JessieJim15. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem via een andere weg is opgelost. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.


Reageer