Skip to main content
Vraag

Overstap niet goed gegaan en heb nu een dubbel abonnement

• May 25, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Jackie Rossen
Nieuwkomer

Beste 

mijn overstap is niet helemaal goed gegaan waardoor ik nu een dubbel abonnement heb, heb online een opzegging ingevuld voor het ene abonnement op te zeggen maar dit is volgens mij ook niet goed gegaan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 25, 2025

Hoi ​@Jackie Rossen, welkom op de KPN Community! Je vind het KPN netwerk zo goed, dat je er dubbel zoveel gebruik van wou maken? 😉 Geintje natuurlijk, het is nooit fijn om onnodig teveel te betalen.

Dit forum is vooral een klant-helpt-klant forum, waardoor wij niet veel voor je kunnen betekenen. Ik raad je aan om morgen even te bellen met de klantenservice op 0800-0402 of een terugbelafspraak in te plannen.

Tot die tijd zou je het wellicht nog een keer via hier kunnen proberen op te zeggen. Aan de andere kant misschien beter om te wachten, zodat het morgen in één keer goed opgelost wordt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Jackie Rossen! Een dubbel abonnement is niet de bedoeling.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tips van ​@ikheetjeff. Mijn advies is ook om een terugbelafspraak te maken. Via die weg belt een van mijn collega's je terug wanneer het jou uit komt, kan er de juiste verificatie worden gedaan die we moeten doen, en helpt mijn collega je verder. Ik hoop dat het gauw opgelost is!