Skip to main content

Hallo, 

Ik ontving zojuist een bericht van KPN dat ik ineens was overgestapt naar KPN en dus weg ben bij Telfort. Wat houdt dit precies in? Ga ik nu meer betalen? 

Met vriendelijke groet, 

 

Annegre Galama

Welkom @Annegre 

 

Hier staat informatie Telfort mobiel wordt KPN

Weet je zo voldoende?


Als het goed is heb je hierover een mailtje van Telfort gehad die misschien in je spam box beland is, je huidige mobiel abo is overgezet naar KPN je behoud dezelfde voordelen o.a.combivoordeel  die je bij Telfort ook had, het enige wat veranderd is dat als je een IC machtiging hebt lopen dit vanaf nu via KPN wordt geind


Bedankt voor het antwoord! 


Bedankt voor het antwoord! 

Graag gedaan 


Hey @Annegre. Leuk dat je de community een vraag stelt, welkom! Zo te zien hebben Tycha en Jimny je al perfect geholpen. Top! Mocht je nog vragen hebben over de overzetting, stel ze gerust in het centrale topic: Telfort wordt KPN :)


Bij de eerste factuur ging het al mis. Bij Telfort viel alles normaliter binnen de bundel, nu bijna 3 keer duurder! 

Nu geeft KPN toe dat ze verkeerd zitten, maar wel eerst even betalen en een maand later zullen ze het crediteren. Juist vanwege dergelijke arrogantie wilde ik nooit naar KPN!


Hey @Leonardo lll, welkom op het Forum. Zuur dat je factuur hoger uitvalt dan je gewend bent. Als we een fout maken, herstellen we dat ook! Helaas lukt dat niet op de reeds uitgekomen factuur, deze staat al klaar om geïncasseerd te worden of is al betaald. Op de volgende factuur kun je van ons een credit verwachten. Het is helaas niet mogelijk om je factuur te herstellen. Ik wil je vragen deze af te wachten :)


Reageer