Skip to main content
Beantwoord

Overstap Telfort naar KPN mobiel

  • January 29, 2020
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Annegre
Nieuwkomer

Hallo, 

Ik ontving zojuist een bericht van KPN dat ik ineens was overgestapt naar KPN en dus weg ben bij Telfort. Wat houdt dit precies in? Ga ik nu meer betalen? 

Met vriendelijke groet, 

 

Annegre Galama

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Annegre 

 

Hier staat informatie Telfort mobiel wordt KPN

Weet je zo voldoende?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 29, 2020

Welkom @Annegre 

 

Hier staat informatie Telfort mobiel wordt KPN

Weet je zo voldoende?


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 29, 2020

Als het goed is heb je hierover een mailtje van Telfort gehad die misschien in je spam box beland is, je huidige mobiel abo is overgezet naar KPN je behoud dezelfde voordelen o.a.combivoordeel  die je bij Telfort ook had, het enige wat veranderd is dat als je een IC machtiging hebt lopen dit vanaf nu via KPN wordt geind


Annegre
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2020

Bedankt voor het antwoord! 


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 29, 2020

Bedankt voor het antwoord! 

Graag gedaan 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 29, 2020

Hey @Annegre. Leuk dat je de community een vraag stelt, welkom! Zo te zien hebben Tycha en Jimny je al perfect geholpen. Top! Mocht je nog vragen hebben over de overzetting, stel ze gerust in het centrale topic: Telfort wordt KPN :)


Leonardo lll
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2020

Bij de eerste factuur ging het al mis. Bij Telfort viel alles normaliter binnen de bundel, nu bijna 3 keer duurder! 

Nu geeft KPN toe dat ze verkeerd zitten, maar wel eerst even betalen en een maand later zullen ze het crediteren. Juist vanwege dergelijke arrogantie wilde ik nooit naar KPN!


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 20, 2020

Hey @Leonardo lll, welkom op het Forum. Zuur dat je factuur hoger uitvalt dan je gewend bent. Als we een fout maken, herstellen we dat ook! Helaas lukt dat niet op de reeds uitgekomen factuur, deze staat al klaar om geïncasseerd te worden of is al betaald. Op de volgende factuur kun je van ons een credit verwachten. Het is helaas niet mogelijk om je factuur te herstellen. Ik wil je vragen deze af te wachten :)