Skip to main content
Vraag

Overstap van Delta Mobiel naar KPN mobiel gaat niet goed

• December 1, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

We zijn overgestapt van delta mobiel naar kpn mobiel. Maar er was iets niet goed gegaan waardoor ik de simkaarten niet heb kunnen activeren. Nu is er dit weekend een nieuwe aanvraag voor de 3 mobiele abonnementen gedaan. Maar de overstap zou vandaag zijn. Nu hebben we helemaal geen mobiel bereik. Alleen via de wifi natuurlijk wel

2 reacties

JanD
Superuser
  • December 1, 2025

Beste ​@PetraRdV als je van de overstapservice met nummerbehoud gebruik maakt heb je verbinding met je oude provider tot het moment dat KPN het overneemt en je een mail/SMS hebt gehad dat de verbinding actief is en je de oude sim kunt verwijderen als je daar op merkt dat de verbinding weg is.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@PetraRdV. Op deze manier is het geen lekker begin bij ons als provider. 
De simkaarten van Delta werken nu inmiddels helemaal niet meer begrijp ik? Het lijkt er dan op dat de nummerovername dan toch door is gegaan. Met zekerheid kan ik dat echter niet zeggen. Het beste kun je toch trachten contact op te nemen met de collega's van de klantenservice om te kijken waarom de simkaarten van de huidige provider nu niet meer werken. 

Je kunt de collega's van de klantenservice ook bereiken via X en Facebook, mocht een belafspraak niet lukken.Â