Skip to main content

Mijn kpn abo zou vandaag in moeten gaan. Odido is opgezegd en overdrachtsdatum is vandaag. Simkaartje werkt nog niet. Zit al wel in mijn telefoon. Kan iemand helpen? Heb geen activeringscode. Geen idee of dit nodig is. 

Hallo @Saf729 ,

Misschien even het kaartje eruit halen en de telefoon uitzetten. Daarna simkaartje er weer inzetten en de telefoon opnieuw aandoen.

Geen verbetering? Dan zou ik morgen een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan loop je daarna bellend de winkel uit. 


Hallo @Saf729 ,

Misschien even het kaartje eruit halen en de telefoon uitzetten. Daarna simkaartje er weer inzetten en de telefoon opnieuw aandoen.

Geen verbetering? Dan zou ik morgen een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan loop je daarna bellend de winkel uit. 

Hoi! Heb dit al meerdere malen geprobeerd maar is me nog niet gelukt. In ieder geval dank voor het meedenken 😄


 

Geen verbetering? Dan zou ik morgen een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. Dan loop je daarna bellend de winkel uit. 

@Saf729 

Heb je het kunnen regelen in de KPN-winkel? 


@Noordzee ik heb eerst maar gebeld. Schijnt dat de overname van m’n nummer volgende week staat gepland. Fout vanuit Odido. Even afwachten dus maar. 🙂