Skip to main content

Mijn Telfort contract (mobiel) loopt 18 oktober 2019 af. Ik heb het contract overgezet naar en verlengd bij KPN. Ik krijg de bevestiging hiervan maar dan met overstapdatum 15 november 2019. Waarom niet per 18 oktober 2019?

Hoi @mossel99, welkom op het forum. Leuk dat je naar ons bent overgestapt :slight_smile: Daarmee stopt je abonnement bij Telfort en start je een nieuw abonnement bij ons, bij het opzeggen van een abonnement geldt een maand opzegtermijn. Met de data die je noemt klinkt het alsof dat hier van toepassing is. Of dat ook echt het geval is kijk ik graag voor je na, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen voorzien van jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik het voor je kan bekijken.


Hoi @mossel99, ik heb nog geen reactie van je gezien en op jouw profiel zie ik nog geen gegevens staan. Als ik nog iets voor je kan doen hierin hoor ik het graag van je.