Skip to main content

Ik heb zojuist weer een mobiele abonnement Bij kpn afgesloten na 2 jaar bij Tele 2 klant te zijn geweest. Dit abonnement verloopt op 26-10-2020 en nu heeft kpn de overstap geaccepteerd en zal dit plaats vinden op 29-10-2020. Weet iemand of je deze datum kan wijzigen? Anders zit ik straks 3 dagen zonder bereik.😅

 

Groetjes,

Esther

Hallo @Estherkooij95 ,

Stap je over middels overstapservice of door zelf op te zeggen? Bij de overstapservice wordt tele2 pas opgezegd als je verbinding van KPN daadwerkelijk actief is.  Dus dan zal je niet zonder internet komen te zitten. Tenzij je zelf opgezegd hebt zonder overstapservice.

Edit : Even gemist dat het over mobiel ging.


Hi! @ChrisWissink 

Ik heb een nieuw contract afgesloten via belsimpel met nummer behoud. dus ik heb eigenlijk geen idee waarom kpn hem pas op 29-10-2020 laat ingaan!


Hi! @ChrisWissink 

Ik heb een nieuw contract afgesloten via belsimpel met nummer behoud. dus ik heb eigenlijk geen idee waarom kpn hem pas op 29-10-2020 laat ingaan!

Oh oeps, ik had even niet gelezen dat dit over mobiel ging, dan komt mijn eerste reactie te vervallen.  Je contract gaat pas in als je oude contract is verlopen, waarom die datum niet matchen durf ik niet te zeggen. Wanneer verloopt je contract exact? Vul ook even je profiel in met je gegevens, dan kunnen de kpn moderators even met je meekijken.


@ChrisWissink 

Mijn contract verloopt bij tele 2 op 26-10-2020!


Dag @Estherkooij95. Welkom hier op het Forum. En (alvast) welkom terug bij KPN. :smile: Nu begrijp ik uit je bericht dat je abonnement bij Tele2 op 26-10 afloopt en het overstapverzoek is goedgekeurd per 29-10. In principe zou dat op elkaar aan moeten sluiten. Dus wij nemen het 06-nummer over op de eerst mogelijke datum. Ik vrees ook dat ik hier geen invloed op heb. Heb je al navraag gedaan bij Tele2? Vul verder je profiel aan met je 06-nummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan pak ik het nummerporteringsverzoek er ook nog even bij.


@Natasja 

Ik heb tele2 gecontacteerd en zij verlengen automatisch mijn huidige abonnement een paar dagen door zodat dit aansluit! Gelukkig maar..

in ieder geval bedankt voor je hulp!

 


Dat is goed nieuws, @Estherkooij95. Fijn dat het is opgelost. :slight_smile: Als je toch nog ergens vragen over hebt, stel die dan gerust.


Reageer