Skip to main content

Hallo, ik ben overgestapt van Tele2 naar KPN en heb om een e-sim gevraagd. Bij mijn oude provider heb ik een opzegtermijn, begrijpelijk. Daarom gaat mijn nummer pas over 1 maand over naar KPN. Dan pas kan ik mijn nummer koppelen met mijn KPN ID in MijnKPN en dan pas krijg ik ook mijn e-sim. Dat betekent dat ik de eerste maand mijn KPN abonnement niet kan gebruiken. Hoe werkt het nu, moet ik die eerste maand nu wel betalen?

Hoi @Overstapper66, je abonnement gaat pas in op de afgesproken datum. Tot die tijd heb je een tijdelijk nummer en heb je geen abonnements kosten. (mocht je er mee bellen word dat natuurlijk wel in rekening gebracht)

 ̵̶̵H̵̶̵̶̵̶̵o̵̶̵̶̵̶̵u̵̶̵̶̵̶̵d̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵w̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵l̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵k̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵g̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵m̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵d̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵j̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵j̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵E̵̶̵̶̵̶̵-̵̶̵̶̵̶̵s̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵m̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵c̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵v̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵v̵̶̵̶̵̶̵ó̵̶̵̶̵̶̵ó̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵d̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵h̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵u̵̶̵̶̵̶̵m̵̶̵̶̵̶̵m̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵o̵̶̵̶̵̶̵v̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵g̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵z̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵w̵̶̵̶̵̶̵o̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵d̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵w̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵d̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵s̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵k̵̶̵̶̵̶̵u̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵j̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵d̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵s̵̶̵̶̵̶̵m̵̶̵̶̵̶̵s̵̶̵̶̵̶̵-̵̶̵̶̵̶̵v̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵f̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵c̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵i̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵m̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵r̵̶̵̶̵̶̵ ̵̶̵̶̵̶̵o̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵t̵̶̵̶̵̶̵v̵̶̵̶̵̶̵a̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵g̵̶̵̶̵̶̵e̵̶̵̶̵̶̵n̵̶̵̶̵̶̵.̵̶̵̶̵̶̵

Meer informatie over E-sim kun je vinden in ons E-sim topic:
 

 

 

*edit: activatie e-sim is veranderd


Maar in de app zie ik alleen dit

 


oh excuses @Overstapper66, ik zie net dat het proces onlangs ook veranderd is. Je kunt de E-sim nu pas activeren als het nummer overgezet is. Je gaat ook pas vanaf dan betalen.