Skip to main content
Beantwoord

Overstappen naar andere provider na afloop contract

• August 15, 2020
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

DiedeDekkers
Nieuwkomer

Mijn abbonement is gisteren (14/8) verlopen. Ik wil graag overstappen naar een andere provider, stopt mijn abonnement vanzelf?

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Beste antwoord door Anonymous

Mijn abbonement is gisteren (14/8) verlopen. Ik wil graag overstappen naar een andere provider, stopt mijn abonnement vanzelf?

Hallo @DiedeDekkers , je vaste contract is verlopen en is automatisch omgezet in een contract voor onbepaalde tijd en kun je opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Je nieuwe provider kan dat voor je regelen met nummerbehoud, indien dat gewenst is.

De vervaldatum van je contract kun je precies zien in MijnKPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • August 15, 2020

Hallo @DiedeDekkers , je vaste contract is verlopen en is automatisch omgezet in een contract voor onbepaalde tijd en kun je opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Je nieuwe provider kan dat voor je regelen met nummerbehoud, indien dat gewenst is.

De vervaldatum van je contract kun je precies zien in MijnKPN.

Â