Skip to main content
Beantwoord

Overstappen naar KPN met nummerbehoud zo snel mogelijk

• April 10, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Jane Kemp
Nieuwkomer

Goedemorgen!

Ik wil overstappen naar KPN, ik zit op dit moment nog bij Simyo en kan mijn abonnement maandelijks opzeggen. Ik zit nu nog in het buitenland maar zodra ik in Nederland ben (over een maand) wil ik z.s.m. overstappen naar KPN met een abonnement en mijn nummer behouden. Hoe kan ik dit het beste regelen dat mijn KPN abonnement zo snel mogelijk ingaat. Ik kan kan namelijk geen data/internet ontvangen via Simyo (er is iets mis met de aansluiting) dus ik wil direct op het KPN netwerk. Is dat mogelijk? En wat kan ik daarvoor het beste regelen. 

Alvast dank!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jane Kemp, welkom bij onze community. 

JanD heeft je al goed op weg geholpen. Wat lukt er niet? Deze link ook gevolgd? Dan moet het lukken.Â đŸ˜‰

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 10, 2025

Beste ​@Jane Kemp bij Simyo zit je ook op het KPN netwerk, want Simyo is een volle dochter van KPN.

Als je toch wilt overstappen naar de website van KPN gaan en een sim only abonnement afsluiten met nummerbehoud.

Dan gaat je abo over een maand in.

Jane Kemp
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

​@JanD dank voor de reactie!

Ik wil alleen heel graag voor een abonnement met telefoon gaan bij KPN. Dus looking for that option haha :) 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 10, 2025

Beste ​@Jane Kemp dan kies je voor een abo met telefoon en nummerbehoud.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hi ​@Jane Kemp, welkom bij onze community. 

JanD heeft je al goed op weg geholpen. Wat lukt er niet? Deze link ook gevolgd? Dan moet het lukken.Â đŸ˜‰