Skip to main content

Ik wil de telefoon van mijn vrouw upgraden na een nieuw abonnement.

Dan krijg je Hussel en momenteel heb ik compleet.

Elders las ik problemen als je overstapt met Hussel.

 

Kan ik probleemloos overstappen en dan voor Hussel kiezen?

Blijft daarna alles gewoon 100% perfect werken?

 

Alvast mijn hartelijke dank,

 

Joop

 

Hoi @joop2011 ,

Voor de telefoon van jouw vrouw gaan dan de nieuwe voorwaarden van KPN Hussel gelden. Heb jij zelf nog een telefoonabonnement op KPN Compleet?, dan blijft dat ongewijzigd. 

Onderling bellen blijft gratis, de voordelen in een overzicht: 

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

 

 


Geen pluspakket meer gratis.

Dan laat ik alles zoals het nu is.

Ik heb inderdaad ook een abonnement en compleet.


Je vrouw verliest ook verdubbeling van MB's als ze over gaat ook KPN Hussel. Wanneer ze niet verlengt, maar het oude abonnement ongewijzigd laat doorlopen is er niets aan de hand. 

Voor de volledigheid: 

Als je jouw huidige abonnement ongewijzigd laat, dan hou je het pluspakket. Want jouw mobiel abonnement blijft wel aan de KPN Compleet voorwaarden voldoen. Je moet alleen niet allebei jullie mobiel abonnementen over zetten op KPN Hussel. 


Hey Joop, goed dat je dit vraagt. Noordzee geeft de meeste antwoorden al, maar voor de zekerheid: Alle abonnementen die je niet wijzigt blijven actief zoals ze zijn, en houden hun Compleet.  

Dus, je vaste abonnement blijft gewoon z'n gratis Pluspakket houden. Jouw mobiele abonnement blijft ook gewoon de korting, de dataverdubbeling, MB's delen en het onderlinge gratis bellen behouden.

Het abonnement van je vrouw verliest de dataverdubbeling en de Compleetkorting. Zij krijgt er Husselkorting voor terug (die is meestal gelijk qua bedrag). En onderling gratis bellen en MB's delen blijft zoals het is.

 

De stelregel die we met Hussel aanhouden is dat alleen abonnementen die je wijzigt overgaan naar Hussel. Zolang je dat niet doet blijft het Compleet. Dus ook als je later jouw abonnement ook naar Hussel omzet blijft op het vaste abonnement het Pluspakket als Compleet zenderpakket staan. Pas als je ook je vaste abonnement naar Hussel zou overzetten raak je dat kwijt.


Geen pluspakket meer gratis.

Dan laat ik alles zoals het nu is.

Ik heb inderdaad ook een abonnement en compleet.

@joop2011 

Groot gelijk. Eventueel kun je op termijn zelf een nieuwe telefoon kopen voor je vrouw. Als je dan het sim-kaartje overzet, heeft ze profijt van haar nieuwe telefoon en blijft het abonnement op de oude voorwaarden ongewijzigd doorlopen. Bijkomend voordeel is dat je dan ook geen lening afsluit, want als je bij KPN maandelijks betaalt voor een telefoon heb je eigenlijk gewoon een lening lopen inclusief de bijbehorende BKR-registratie.