Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

Ik heb gisteren een overstap aangevraagd van een combi van Ziggo en T-mobile naar KPN, met nummer behoud. Ik zie nu echter dat het nummer behoud wel per einddatum bij T-Mobile is geregeld, maar mijn contract bij KPN gaat gelijk in, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb geen baat bij 2 abonnementen tegelijkertijd. Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

Wesley 

Beste heer/mevrouw,

Ik heb gisteren een overstap aangevraagd van een combi van Ziggo en T-mobile naar KPN, met nummer behoud. Ik zie nu echter dat het nummer behoud wel per einddatum bij T-Mobile is geregeld, maar mijn contract bij KPN gaat gelijk in, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb geen baat bij 2 abonnementen tegelijkertijd. Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

Wesley 

KPN opzeggen, of je abonnement aanpassen naar een nieuwe startdatum (ten tijde van einde T-Mobile) als dit niet al te ver in de toekomst is. Ik weet niet hoe u het abonnement heeft afgesloten maar er is in de meeste gevallen sprake van een bedenkperiode. Ik zou telefonisch contact opnemen met KPN, dat lijkt mij de snelste manier om tot een oplossing te komen.


Welkom op het forum @89Wesley89. Is het ondertussen gelukt om in contact te komen of kan ik je verder helpen? Kun je als het nog nodig is je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Is al opgelost nadat ik eindelijk het telefoonnummer had gevonden 

Â