Skip to main content

Hallo forum, 

Graag wil ik vandaag overstappen van Simyo naar KPN met nummer behoud van mijn mobiele en wil ik vandaag nog gebruik maken van internet. Ik heb een smartphone met eSIM mogelijkheid. En ik zit in Spanje zonder internet, wel WiFi verbinding.

Graag hoor ik wat zijn de mogelijkheden.

Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Bert 

Dat overstappen van Simyo naar KPN met nummerbehoud duurt een maand als je contractvrij bent, dit is de opzegtermijn bij Simyo, in 1 dag gaat je niet lukken.

Je kunt beter even contact met Simyo opnemen dat ze je data aanzetten in het buitenland, gaat in ieder sneller denk ik, ze hebben ook een forum.


Beste Doornekamp, ik ben klaar met Simyo. Ik ben al 5dagen bezig met Simyo en ik ziet in Spanje, nog steeds kunnen ze me niet helpen. Ik zit in Spanje zonder internet en bellen hoe fijn is dat. Echt geen woorden voor, stelletje onbekwame mensen.

Jammer dat ik niet direct mij eSIM gebruiken via KPN en 1mnd zou duren voordat ik af ben van Simyo.

Groeten,  Bert 


@Bert Kor , hebben ze je niet een netwerk reset gedaan en je geadviseerd het toestel even 10 minuten uit te zetten, volgens hun forum is het dan opgelost, kost je dus hooguit een kwartiertje.