Skip to main content
Beantwoord

overstappen van T-mobile naar KPN

  • August 6, 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Lienjuul
Nieuwkomer

Mijn abonnement loopt 4 oktober af bij T mobile. Ik zou graag een Sim only simkaart bij jullie willen aanvragen. Mijn vraag is of dat simkaartje dan vanaf 1 oktober in zou kunnen gaan? Zo ja, moet ik dat ergens aangeven? En als ik hem bestel krijg ik hem dan ook pas in oktober als ik hem nu bestel van de week al? 
 

met vriendelijke groet

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Lienjuul, sorry voor mijn late antwoord!
Begrijp ik het goed dat je met je mobiele abonnement over wilt stappen van T-mobile naar KPN? 
Als je nu bestelt met nummerbehoud gaat dit in op het moment dat je oude abonnement contractsvrij is. Dit zou dan dus per 4 oktober zijn!
Je krijgt hem al wel eerder toegestuurd.
Je kunt dit ook telefonisch met ons regelen op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 17, 2020

Hoi @Lienjuul, sorry voor mijn late antwoord!
Begrijp ik het goed dat je met je mobiele abonnement over wilt stappen van T-mobile naar KPN? 
Als je nu bestelt met nummerbehoud gaat dit in op het moment dat je oude abonnement contractsvrij is. Dit zou dan dus per 4 oktober zijn!
Je krijgt hem al wel eerder toegestuurd.
Je kunt dit ook telefonisch met ons regelen op 0800-0402


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!