Skip to main content

Goede morgen 

Ik heb een vraag,   ik heb een t mobile abonnement tot 13-06-2021 en dan ga ik overstappen naar kpn mobiel abonnement. Mijn vraag is als ik mijn huidige t mobile abonnement eerder beëindigd, binnen hoeveel tijd kan ik kan ik het kpn mobiel abonnement Met nummerbehoud in laten gaan.  Ik hoor graag van jullie. 

Mvg Roel 

 

 

@brunomax Minimaal 1 kalender maand bij T-Mobile, je zou dan bij T-Mobile je contract moeten opzeggen en afkopen en eventueel resterend toestel krediet moeten voldoen en je nummer laten overzetten naar Prepaid.

Daarna kun je via KPN nummerbehoud aanvragen, dat duurt ongeveer een week vanaf Prepaid plus de tijd die KPN nodig heeft om jou abonnement in werking te zetten.


Goedemorgen Heer Doornekamp. Ik heb nog een vraag, moet ik dan kpn bellen dat het nummer op een kpn prepaid simkaart over gezet moet worden. Nadat ik t mobile heb gebeld om mijn mobile abonnement wil beëindigen met nummerbehoud 


Hi Bruno, welkom hier. 

@brunomax Minimaal 1 kalender maand bij T-Mobile, je zou dan bij T-Mobile je contract moeten opzeggen en afkopen en eventueel resterend toestel krediet moeten voldoen en je nummer laten overzetten naar Prepaid.

Daarna kun je via KPN nummerbehoud aanvragen, dat duurt ongeveer een week vanaf Prepaid plus de tijd die KPN nodig heeft om jou abonnement in werking te zetten.

Dit is bijna juist, zover ik weer hanteren ze niet 1 maand opzegtermijn wanneer je dit afkoopt. Ze gaan immers die maand in rekening brengen. 

Goedemorgen Heer Doornekamp. Ik heb nog een vraag, moet ik dan kpn bellen dat het nummer op een kpn prepaid simkaart over gezet moet worden. Nadat ik t mobile heb gebeld om mijn mobile abonnement wil beëindigen met nummerbehoud 

Wat ook belangrijk is, is om het nummer bij T-Mobile niet op te zeggen maar over te laten zetten naar T-Mobile prepaid. Het nummer moet namelijk wel actief zijn, anders kunnen wij hem niet overnemen. 


Geachte heer Doornekamp

Dankjewel voor de kundig reactie 

Fijne feestdagen 

Groet Roel