Skip to main content

Ik wil Nu alvast overstappen van Telfort naar KPN om voordeelkorting te krijgen.Kan dat?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik wil Nu alvast overstappen van Telfort naar KPN om voordeelkorting te krijgen.Kan dat?

Hallo @Kees de Heer , over wat voor soort abo hebben we het, een thuisabo of een mobiel abo dat je wilt aanpassen?

 


‘We’ weet ik niet, maar ik heb mobiel KPN en internet en TV Telfort


Hallo @Kees de Heer , op de website van KPN kun je precies je pakket samenstellen en dat vergelijken met je huidige pakket.

Vergeet echter het voordeel dat je als nieuwe klant zou krijgen, want KPN beschouwt je niet als nieuwe klant.

 


Dat idee had ik al maar kon het niet zo goed vinden. Ik hou het wel zo tot KPN zelf komt met een overstapregeling of wat ze mogen verzinnen.

Bedankt voor je antwoord.


Ik kan me vergissen maar de overstap van Telfort Internet en TV zou gewoon de nieuwe klanten korting voor moeten gelden. Je raakt nog steeds je Telfort email adres kwijt bij nu overstappen.

Als KPN ons op dat gebied niet meer als nieuwe klant ziet deugd de voorlichting niet meer. Of heb ik ergens iets gemist in de berichtgeving.

Waarom zou dat niet zo zijn @JanD  We, jij en ik zijn toch ook nog gewoon Telfort klanten waar het internet en TV betreft alleen mobiel zijn we KPN klant. 


Ik gebruik sowieso geen provider-emailadressen meer.

Live en Gmail kan je altijd houden al wissel je elke dag van provider en is dan wel zo makkelijk.


Hallo @Kees de Heer  en @Galdor68 , ik heb het ook nog even gecontroleerd, je krijgt op het internetdeel 6 maanden 50% korting of een 'gratis' wifi uitbreidingsset.

Het totaalplaatje bij KPN is in mijn optiek een stuk duurder dan blijven onder de Telfortvoorwaarden.

 

 


 Ik zie maar drie maanden staan. Herstel postcode invullen zegt de site inderdaad zes maanden als ik bij mobiel ja kies.

Deels mee eens Jan toch reken €5,00 voor dat uitgebreide tv pakket mee dan wordt het verschil met het basis abonnement alweer kleiner. Wel pluspakket kwijt althans minder voordeel daarop. Het is echt maar net wat je kiest. Neem 200 Mb af en je bent alweer iets voordeliger uit dan bij Telfort.

Ieder moet voor zichzelf beslissen maar de volgende migratie afwachten lijkt toch wel het beste.


Hoi @Kees de Heer, als je bij Telfort buiten contact zit kan je zeker al vast overstappen naar KPN. Je raakt dan wel de Telfort voordelen kwijt waaronder ook het e-mailadres. Als je nu al gaat krijg je inderdaad de nieuwe klantenaanbieding. Je bent immers een nieuwe klant van KPN. Galdor68 heeft dit ook al uitgelegd. Dit is hoe het zit, dus als je wilt en buiten contract zit kan het dus. 

 

Â